6hilal_akin1 ay Estağfirullah cok teşekkür ederim . Öncelikle bu benim ikinci spinal deneyimim . Avantajlarının artısı yüzünden yine spinal sectim . Özel de oldum . Ağrısından korkmayın sanırım yapan kişiye göre de değişiyor ama ilkinde gerçekten bitti miiii dedikleri şeyi yaşadım bunda ise biraz acı oldu ama dayanılmayacak kadar değil el üstü damar yolu gibi acıdı ve hissiyat yok evet dokunma hissediyorsun ama beni en cok o korkutuyordu. O dokunmayı nasıl anlatsam sanaa yaaa dokunma hissediyorsam o kaç kat kesilecek nasıl hissetmem diyor insan ama hissetmiyorsun gerçekten sıfır acı 🥹 başka sormak istediğiniz bir şey varsa