Merhaba anneler 20 haftalık hamileyim 2 gündür ağır grip geçiriyorum kadın doğum doktoruma geldim tahlil vs. verdim. Serum yazdım onuda yaptır dedi . Parol ve vitamin içeren sarı serumdan yazmış yaptırdım ama içim içimi yiyor zaten anksiyetem tavan. Bu sarı serumdan ölen insanlar falan varmış çok pişman oldum ama iş işten geçti 😢