Son zamanlarda özellikle 20 ve 30. Haftalar arası anne karnında bebek ölümleri çok sıklaşmaya başladı. Gerek Bi çok fenomen ve ünlü camiasında gerek se kendi çevremde en az 3 4 vaka var bu sekilde ve çok sık yaşanması insanı ürkütüyo 14+1 hamileyim insan ister istemez tedirgin oluyo sizce hep banamı rast geliyo yoksa sizlerde çok sık duyuyomusunuz böyle haberler. Umarım kafamda kuruyorumdur😵💫