elfbcr Kızlar 38+0 ım bebek kanala girmiş ve karnım sertleşmiş doktor her an sancın gelebilir dedi ama nst de çıkmadı. Kanala girdikten sonra ne kadar sürede doğum yaptınız?
kalocwom elfbcr 38+5 im yaklaşık 2 haftadan fazladır bebek kanalda. Hafif kasılmalar dışında sürekli gelen bir sancım yok bekliyoruz ☺️