Sanal_koala00 15 Mayıs’ta 137 20 Mayıs’ta 190 Dış gebelik ihtimali var mı ? Bildiğim kadarıyla dış gebelikte normal gebelik gibi belli seviyeye kadar çıkıyor benim ki daha çok kimyasal gibi ama daha kanamam yok ne zaman gelir ki? Bugün gecikmemin 9. Günü
Parinas Sanal_koala00 belli olmaz düşük değerlerde de dış gebelik olabiliyor. Ama kimyasalda bildiğim kadar gecikmeden sonraki ilk 1 haftada kanama başlıyor. Siz takip edip düşüşünden emin olun bence. Düşme yükselme vs şeklinde dalgalanma yaparsa sıkıntı
Sanal_koala00 Elilar2225 evet rahim kalınlaşmış dedi ama bu değerlerle dış gebelikte olsa zaten kese göremeyiz dedi