Kızlar yarın muayeneye gidicez🩷🌸🩷🌸12+5 olduk cinsiyeti öğrenir miyiz acaba
Ben de bu gün gittim☺️erken ama bence söylese bile tam doğru olmayabilir
Yarin bizimde gorus gunumuz 11+6 oluyoruz insallah guzel haberler duyma dilegiyle ❤️