Eslem08_ Ahsenmira Umarım anlar ama çocukluğumdan beri çalışmaya alışık biriyim o yüzden zoruma gidiyor hemen iş bulmam lazım doğurduktan sonra
Ahsenmira Eslem08_ aynı bende sağlıkçıyım mezun olduğumdan bu yana hep bir şekilde çalıştım özel hastane revir felan kendi paramı kendim kazandım kimseye ihtiyacım olmadı AMA şuan karnımızdaki bebişlee bize muhtaç bir şekilde fedakarlık yapıyoruz 🥹🥲
Ezgi3545 3_bebelianne 10 aya kadar nasıl kabul ettiler heyet mi aldınız ben de daha geç gitme yolları arıyorum
Ysf78 3_bebelianne öğretmenim aslında geçen sene sınava girdim yeterli puanı alamamıştım, bu senede sistem değişince sınava hazırlanmayı bıraktım, ücretli öğretmenlik yaptım bir süre çovuk olunca artık onuda bıraktım 😊
Ysf78 Eslem08_ çok sıkılıyor insan 😢 birnciyi 4 yasa getirdim tam bu sene çalışırım artık dedim 2. Oldu 😊