Merhaba hamişler,
Gebeliğimin 18. Haftasındayım sağlık ocagına ilk takip için kan verdim ama hem kan da hemde idrarda yüksek olmayan ama var olam enfeksiyon görüldü. Sizde böyle bi durum yaşayan var mı? İlaç da kullanamıyoruz bunun için başka bi alternatif yolu olan var mı?