Denizulker Anneler oğlum 2 yaş 4 aylık. Ve göz kontrolunde olduk bugün. -1 her iki gözü uzağı. 3 ay gözlük kullanicaz sonra yine kontrol. Böyle olup düzelen var mı yoksa hep gözlük mü kullanıcaz çok endişelendim.
Zeyneppps Kesınlıkle ıhmal etmeyın gozluk taktım ılerledı hurafelerıne sakın katılmayın içten gelen bişey bu