Merhaba kızlar ben bugün tam 13. haftandayım çevremde gördüğüm tüm gebeliklerde herkes aşırı iştah ve yeme içme artışından bahsediyor ama ben böyle değilim inanın günde 3 öğün azar azar ara atıştırmalık her şey zorla yiyorum ve çok üzülüyorum bu duruma. Benim gibi olan var mı gerçekten kendimi kötü hissediyorum