Papatyam_42 Kızlar bebeğime isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum güvenilir sayfalar var mı bildiğiniz birde ekim sonu kasım başı gibi olacak doğum müslin yapan sayfalar dışında sayfa lazım bana
SuEr_Tu1512 Papatyam_42 Uygun ve kaliteli varsa bende yaptırmak istiyorum. Aynı Ekim sonu, Kasım başı gibi doğumum ☺️
ZEYNEPPARS_LN Papatyam_42 bebewini sayfasından yaptırdım bende gayet güzel geldi trendyoldan yaptırdım instagram sayfası da var fiyatları da uygundu
caglacaglacagla Bebesoil sayfasından aldım gayet güzel çok memnunum. Yıkadım ütüledim solma çekme vs olmadı
ZEYNEPPARS_LN Papatyam_42 daha kullanmadım ama doğum çantamı hazırlamak için yıkadım kumaşı güzeldi renklerde solma yapmadı
irem27 Tremdyoldan yaptırdım gros shop mağazanın ismi müslin kumaşa yapmışlardı o kadar güzel geldi ki anlatamam
Gamzebldu Papatyam_42 Bebesoil sayfasını öneririm sırf isimlerini duyurmak amaçlı açtım burayı 2 çocuğuma da oradan yaptırmıştık, hem ilgileri hem kalitelerinden dolayı tek kelimeyle harika kesinlikle tavsiye ediyorum herkes alsın aldırsın
Sema28 Konuyla alakasız ama kızlar ismli hastane çıkışını ne zaman giydirceksiniz yada giydirdiniz ilk hemşireye verilecekelere mi koydunuz yoksa sonradan mı giydirdiniz
Zeynoooom Papatyam_42 az önce bi bayan ni sayfa önermişti o sayfada gördüm bakın isterseniz Elzeyn.store İnstgram demişti