Aykam38
Aykam38 bende normalde 10 +4 haftalık hamileyim ama doktora göre 9+1 geç döllenme ve benimde baş ağrım var ve geçmiyor 4 5 gündür ilaç da geçirmiyor sürekli uyku yorgunluk hali içerisindeyim doktoruma sordum normal olduğunu söyledi ve sigaranın da baş ağrısı yapabileceğini söyledi flessi diye bir ilaç varmış çok zorlanırsam 1 tane içebilirsin demişti siz de isterseniz doktorunuza danışın😊