İzmir de en iyi kadın doğum doktoru kim sizce gidipte memnun kaldığınız doktorlar kimler ben 6. Ayımda mecbur doktor değişikliği yapacağım iletişimsizlik var geçen gün sancım oldu doktorun zaten numarası yok vermiyor da sekretere söyleyip doktora iletiyor öyle iletişim kuruyoruz. Benim zaten kanamalı geçti ilk aylar riskliydi. Mesaj attım sekretere kadın 6-7 saat sonra yazdı tahlil yapılmadan antibiyotik yazmış doktor. Ben sancım var ağrım var diyorum sekretere bana İdrarda yanma var mı dior. Doktorda antibiyotik yazdı. Ki 2 hafta önce test yapıldı enfeksiyon çıkmadı. Ki enfeksiyon olmasada su içmediğim zaman yanma oluyor kronik gibi birşey. Bu ağrı farklı sancı gibi hiç olmadı böyle dedim sekretere doktora ne dediyse adam iki tane antibiyotik yazmış.