Bus-ra590 benim her gece kasılma sancı oluyor çok düzensiz diye önemsemiyorum sancılar nerdeyse ağlatıyor yarin randevum var bakalım nst nasıl çıkacak 35 haftada sancım çıkmıştı doktor ultrasondada baktı 2 haftaya bebek gelir dedi 37 oldum gelen giden yok burda açıklık var mi yok mu diye bakmıyor dokturum yurt dışındayım merak ettim bazıları kanama olur diyor