Dün 12 civarında 2.doz tetenozumu oldum. Bebeğim bu aralar hareketli ve hissediyordum dışarıdan da hareketlerini ama dünden beri hiç hissedemiyorum normalde sabahları hissederdim nedense hiç hareket yok bu saate kadar, doktora gitmeli miyim yoksa biraz daha mı beklemeliyim. Biraz endişendim, postlarda ve araştırdığım zaman bir şey bulamadım, yaşayan var mı bu durumu yoksa ben mi çok pinpirikli davranıyorum.