selinkk Merhabalaaar Ben özel bir şirkette çalışıyorum doğum iznine ayrıldığımızda sanırım maaş almıyoruz Sgk yatırıyor sanırım bu konuda bilgisi olan varsa yardımck olabilir mi acaba