Iremyl Bezleri neye göre aldınız bebekler kaç kilo doğdu kaç numara kullandı ve ne kadar kullandı kızlar tavsiyeleri bekliyorum
keyfimin-kahyasi-misin Iremyl 3900 doğdu bir no bı ay kadar kullandık ama son zaman küçük geliyodu Molfix . Bebem natürel aldım 3 no aldım iki no ile aynıya geliyor . Sllepy kullandım o hem daha küçük hem Pişik yapti sızdırdı . Mecbur kalıp kullandım tabi yakinimizda markette çeşit yok Molfix gelmiyor .
Guzelanne56 Iremyl slepy çok ince taşırdı baby turco çok kalın kullanamadık, prıme aldık 2 ay falan kullandık sonra fiyatlar uçtu 1 haftada 800-900 tl para verıyorduk artık almayı bıraktık. Molfıx kullanıyoruz çok memnunum
3_bebelianne Iremyl 2015yılında kızımı prima ile büyüttüm sonra oğlumda yapısı vesaire değişmiş birkaç kez aldım bıraktım dandikliğe onca para verilmez bozmuş kendini sleepy ve molfix ile büyüdü oğlum şimdi hamileyim tekrar sleepy tercih ettim başka markalar daha kötü bence
arinmommy Prima en iyisi diye ondan aldım ama çok pahalı kesinlikle. Geceleri onu kullanıp gündüzleri daha uygun bir bez kullanmayı düşünüyorum herhangi bir problem yaratmazsa uygununa geçiş yapabilirim. Ama ne alacağıma karar veremedim
keyfimin-kahyasi-misin arinmommy Prima kullandıktan sonra başka beze geçiş yapmak çok zor pişik oluyor
Melikeakkc arinmommy primaya inan hiç gerek yok. Pişik yapmadığı sürece ona da kaka yapıyor ona da tek kullanımlık. Goon marka primayla aynı nerdeyse kalitesi molfixde öyle. Ben molfix ve Goon aldım hangisi yararsa onu kullanacam
Iremyl keyfimin-kahyasi-misin Hepsiburada da falan bazen indirim oluyor çoğu kişi de molfix demiş kaç tane almak lazım
Mry2020 Iremyl ilkini sleepy ile büyüttüm şimdi ikinciye molfix aldım 2 paket 1 no 2 paket 2 no 2 paket 3 no aldım bir alana bir bedava vardı diye
Morrinah Iremyl prima vs çok pahalı geldi ben ilk önce sleppy bio narural ile başlayacağım pişik olursa mecbur alacağım ama ucuzundan başlayıp neyle devam edersen pişik sorunu kalmıyormuş aynı marka bez alıyoruz hep alışıyor illaki
keyfimin-kahyasi-misin Iremyl Bizim buraya kargo gelmez marketten alırım 82 li üç paket olması lazım 1 no kullandım
Mry2020 Iremyl 60 canım günde ortalama 10 tane kullanılıyor 120 adet her türlü biter yani ama bir alana bir bedava olmasa bir paket alırdım
arinmommy Iremyl sleepy ile ilgili genellikle olumsuz yorum okudum ben, çok taşırdığına ve ince olduğuna dair siz bilirsiniz
Minnaksurpriz Iremyl ay molfix diyince gözümün önüne Hülya Avşar geliyor hiç içim ısınmıyor o markaya😂 kızımda sleepy kullanmıştım boykot olduğu için ondan da vazgeçtim, goon kullanıcam bu sefer onun yorumları çok iyi prima ile eşdeğer demiş kullananlar
Minnaksurpriz keyfimin-kahyasi-misin ben de hiç görmedim marketlerde. Normalde internetten alıyorum zaten ama acil durumda zor olur sadece🥲
Smileylaylom Minnaksurpriz goon galiba çekilecekmiş Türkiye’den öyle duydum ama emin değilim. Bende baby turco kullanıyorum goona geçecektim ebebeklere gelmiyor nette de her numarası yok indirimi de olmuyor
keyfimin-kahyasi-misin Minnaksurpriz Ewet önce vardı çok yerde şuan Goon u geçtim Molfix in bedeni bile çok zor buluyorum