LavinsMom
Benim kan hastalığım neeniyle normal doğum yapmam yasak, ilk doğumumda doktor 39. haftada alırız demişti ama 36. haftamda sancım geldi açılmam oldu bu nedenle 36 haftalık doğdu kızım :)
Şimdi yine hamileyim sezeryan olacak gene inşallah yine doktor 39. hafta dedi :D
ama bu işler belli olmaz hayırlısı olsun hepimiz için :)