BurcuKurtSorgu Ben en başından beri erkek hissediyordum ama kime sorsam kız dedi. Tek bir insan evladı bile erkek demez mi...ikili taramada sordum ve kıza benziyor dedi. Dedim haydaaa demekki ben yanılmışım (ki hislerim her zaman kuvvetlidir) neyse üç beş bişey aldım müslin bandana tulum felan ve deli gibi kızımın hayalini kuruyorum nette de koz eşyaları favlıyorum felan hatta bi ton sepete attım ama dedim kesin öğreneyim ondan sonra. 16. Haftada gittik ve doktorum yardımcısına gördün mü yoksa dedi...dedim sakın pipi demeyin 😂 her an diyebilirim dedi ve kocaman pipi 😂😂😂😂 hala şoktayım hazmetmeye çalışıyorum inanın herkes şokta. Doktorum kesin dememişti ama herkes kesin gözüyle bakınca isim bile seçtik hatta kızım diye sevdim ahahaha yazık çocuğuma. Bakalım ne kadar sürecek hazmetmesi 💙 sağlıkla gelsin oğluşum.
Rabiaraabb BurcuKurtSorgu bana da koz diyor ben erkek hissediyorum 14 haftamda kız dedi nasip hayırlısı sağlıklı olsunda size yüzde kaç koz dedi güvendiğiniz bir doktor mu sıradan bir doktora mı gitmiştiniz
HaticeCosgun BurcuKurtSorgu aayyyy ne kadar güzel 🥰 keşke bende de aynısı olsa . Kıza benzettiler ama ben o kadar erkek hissediyorum ki inanmak zor geliyo kız olduğuna. 🙈3 hafta sonra tekrar gidicem inşallh kesin bi şey söylerler.
BurcuKurtSorgu Rabiaraabb yok güvendiğim bir doktor. Yüzde vermedi sadece kıza benziyor demişti cinsiyeti belli mi diye sorunca...kesin demedi ama çıkıntı da yoktu yani ben de görmedim açmıştı bacakları 😂
BurcuKurtSorgu HaticeCosgun bence anne ne hissediyorsa o. Hatta kesin görmeden alışveriş de yapmayın. Zorlandım oğlum diye severken vallahi ağzımı kıza alıştırmıştım. Allah bir gün ikinciyi nasip ederse o hatayı yapmıcam 😂🥰🙏🏻 HYırlısı olsun
HaticeCosgun BurcuKurtSorgu rüyalarımda erkek bebek doğurduğumu görüyorum her gece aynı yani rüyalarım hep çıkar aslında çokta etkilenirim. 🙈 ya da kafayı bozmuş olabilirim 😄
Fatmaa123 Esrasrgn 12. Haftamda erkek dedi şuan 15 haftalıgız 1 hafta sonra doktora gidicem kesin öğreniriz inş 😊
aaasenaaa 22. Haftadayız başlarda göstermedi 18. Haftada öğrendik anca 😅 ben en başından beri hissediyordum ama kendimi kptırmak da istemiyordum benimde oğluşum olacak inşallah♥️
Aybukeshn Esrasrgn erkek bebeğimiz geliyor 🙋🏼♀️ Bu postu burda sabitlemek gerek birbirimizden destek alırız kızlar benimmilk bebeğim olucak merak içindeyim bizi neler bekliyor 😍😄