bebekannem 1 yılda 2. Sezeryanimi olacam oğlum bir yaşinda 37 haftalik +2 şimdiye kadar dikişlerimde beni rahatsiz edecek bi durum olmadi cok şükür ilk iki cocuğumun arasi 4 yıl onlarda hiç zorlanmadim sezeryandan sonra bi hafta içinde toparlaniyorum ev işimi cocuklarimi kendim yaparim gerci her zaman tekim hamilelik olsun lohusa olsun sadece sezseryan olduğum 4 5 gün annem falan yanimda olur başkada yok allahta yardim ediyo cok şükür🌸