Kizlar merhaba detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde parlaklık göründü , perinatolojiye de gittim o da aynı şeyi söyledi amniyosentez istedi kromozomsal bişey var mı diye ben istemedim yüzde 20 down sendromlu ihtimlai var ama olmayada bilir dedi ayrıca ikili testleri de yaptırmıştım temiz çıkmisti hamileliğinde böyle bişey yaşayan var mı siz neler yaşadınız sonuç nasıl oldu fikirlerinize ihtiyacım var