Hilalmiraeslem1 37+5im hiç açılmam sancı yok üstüne bide alt kemiğin basık dedi tecrübeli anneler bu durum normal doğum yapamam mı demek
Nrgll Hilalmiraeslem1 cati muaynesi icin erken bi hafta degilmi canm benm doktorum 39+ gecince bakmamiz daha saglikli demisti
Hilalmiraeslem1 Nrgll inan bilmiyorum canım ilk gebeliğim açılma olmaması tamam da basık kemik demesi morelimi bozdu açıkçası doktorumda pek sezeryan yanlısı değil ama ne bileyim Kafam karıştı
Kbranr Benim doktorum da çatıma dar dedi normal Doğum çok istiyorum tecrübeli varsa aktarabilir mi bu şekilde olup normal yapan ve zorlukları hakkında bilgi verebilir mi😬