Mucize0 Kızlar adetime 2 3 gün var beta 116 çıktı iyimi sizce ? Birde kasıklarımda batma oluyor bazen değişik birşey acıtıyorda hafif normal mi acaba bundan önce düşük yaşamıştım da korkuyorum beta iyimi ağrı batma normal mi fikir verirseniz çok sevinirim 🥺
Betbet12 Mucize0 ilk zamanlar ağrı normal bende yaşamıştım bence beta da iyi önemli olan düzenli artması betanın
canbebekku21 Mucize0 2 gün sonra tekrarla 200 ve üstü çıkarsa sonuç pozitif artış önemli sanırım gebesiniz