mavi123_ Ben 3 senedir doğum kapsamlı sağlık sigortası yaptırıyorum 9 ay önce düşük yaptım özel ilaç vs verdiler onları karşıladı sigortam şimdi de 3 aylık hamileyim ve doğum kapsamlı olduğu için Antalya medicale gidiyorum ilk oğlumun doktoru ora ile anlaşmıştı oraya devam ediyoruz toplamda 3 senede 80-90 bin ödemişimdir ama özele muayene olmak vs hepsini kullandım bu arada en güzeli doğum kapsamlı sigorta paket falan bence zor işler tek seferlik çok para