Enfeksiyon olabilir diye tek kullanımlık antibiyotik kullandım ama geçmedi sürekli tuvaletim varmış gibi yürürken zor yürüyorum her an altıma yapacak gibi oluyorum tuvalete gidip az az geliyor yanma hissi oluyor acaba doğum mu yakın ki yaşayan var mı