Cnscngz benim de gebelik kolestazım var ilac kullanıyorum ve 5 gun sonra 37 haftaya girdigimizde alacaklar sezeryanla bebegimi 37. Haftadan sonra genelde ani bebek ölümleri gerceklesiyormus bu hastalikta o yüzden 3 gunde bir kontrole gidiyorum ben olayın sezeryan veya erken dogum olacagi konusuna takılmıyorum ki zaten 37. haftada gayet bebek gelisimini tamamlamis oluyor geçmiş olsun sizede rabbim sag saglim kucaginiza almayi nasip etsin