_Feslegennn__34 Kızlar dün ilk beta değerimi verdim ve sonucum böyle çıktı 2006 sizce nasıl ve bu değerle kese görünür mü adet bi gün geçmiştı
Zhdnl _Feslegennn__34 benim 1700 beta çıktıktan 1 hafta sonra keseyi gördüm 5+3 tüm daha çok küçük devlette hiç görünmez stres olursunuz biraz bekleyin
_Feslegennn__34 Zhdnl evet bende devlete gittim o yüzden bi hafta sonraya randevu aldım gittiğimde göreyim diye bakalım hayırlısı inşallah