Coolmum Newwel benım doktorum zorlamamla 3 sn dinletti ve çok zararlı olduğunu söyledi ısı veriyormuş içeriye bebek daha çok küçük dedi iyi birşey değilmiş 15 haftalığım sadece 3 saniye 1 kere duydum
Pamiramsi Newwel 5 haftalıktan başlayıp neredeyse her hafta dinledim 13. Haftadan sonra ayda bir olacak şekilde dinledim 29 haftalığız değerlerimiz gayet güzel gidiyor bebiş de sağlıklı 🥰 bir sorun olsa doktorlar dinletmezdi diye düşünüyorum
MadameTussauds Newwel aynisini doktorumda söyledi bebek cok kücük daha sadece ekrandan görebiliriz kalp atisini dedi duymak icin daha erken dedi isi veriyor bebege zararli dedi 8 haftalik hamileyim bende daha dinlemedim
Leontiine Newwel ben dinledim. Bulunduğum ilde çoğu doktor dinletiyor. Sadece 1 tane doktor var arkadaşım gidiyordu. bebeğini doğurdu ama hiçbir zaman kalp atışını dinletmemiş. Zararlı olsa dinletmezlerdi diye düşünüyorum.
Ozuzun Biz 7 haftalıkken doktor kalp atışını dinletti ben de video çektim 17 Saniye boyunca dinlemişiz sonra kapattı. Zararlı diyenleri görünce endişelendim çok uzun diletti diye. :( bişey olmuş mudur
deryakrgz Ozuzun 8+3 ken eşim yanımda değildi doktordan rica edip video çekmesini istedim video da 15-20 saniyeydi. Şimdi 22 haftalık olduk . Detaylı da girdim. Çok şükür herhangi bir sıkıntı çıkmadı 🤗
meryys Ozuzun Bir problem olmadı demi benimde bugün 4 5 defa kısa süreli dinleme oldu 6+4 çıktı ultrosanda, diğer bebegimin kalbi durduğu için biraz daha detaylı incelemek için doktor açtı kalp atışını felan hesapladık biraz korktum bende