Bulut777 Merhaba arkadaşlar 4+2 haftalık gebeyim hcg değerim 1450 çıktı alttan muayenede kese görüldü rahimde kanama yok dedi ama daha kanamalarım devam ediyor bir önceki gebeliğim kimyasal gebelikti korkuyorum 🥹