akdeniiss Kızlar Erciyes kartal bilal arık ve kızılay şerif ışın arasında kaldım hangisi iyi? Ve hangi haftanızda gittiniz daha iyi oldu 19 dayım doktor 22 en güzeli dedi. Renkli kağıt vs veriyorlar mı ilgileri nasıl kaç dk sürdü
LadyX akdeniiss 22.haftamda prof TUNCAY ÖZGÜNe gittim. 1saatten uzun sürdü. Çok ilgiliydi. Tavsiye ederim
fatmaydn Kızılay serif isina gittim çok naif çok sakin bi doktor bütün gördüklerini tek tek anlattı 1 saate yakın sürdü kesinlikle tavsiye ederim ben 20 haftalikken gitti renkli usg verdi çok memnun kaldım
Kontes0 Ben de Kızılay serif beye gitmiştim çok memnun kaldım hem fiyat olarak diğerlerinden daha uygundu hemde her şeyi detaylıca anlattı 45/50 dk kadar sürdü ama anlatım tarzı yaklaşımı vs gayet iyiydi.