15 Mayıs: 137
20 Mayıs : 190
Kızlar betam böyle az önce doktordan geldim ya kimyasaldır ya dış gebelik dedi net bişi demedi rahim kalınlışmış dedi USG ile baktı şuan yapacak bişey yok beta takibi yapacaz dış gebelikse kürtaj dedi.. Devlette muayene oldum burada özel yok , devlette canlı canlı kürtaj yapıyorlar değil mi? Özel de anestezili oluyor diye biliyorum