Sudenuryasa Selam kızlar 30+3 teyim detaylı ultrasona girdim bugün doktor bebeğimin 2 hafta önden gittiğini 2.300 gram olduğunu söyledi bu durum normal doğuma engel olabiliyormuş benim gibi olan var mı sizce bu durum riskli mi??
Fatmakrkz Sudenuryasa 2 hafta ileri yada geri olması normal diye biliyorum. Yine de doktoruna sor canm ulturason cihazından da değişe biliyor.
Talentedmom Sudenuryasa detaylıya girdiğim doktor da bana 4 gün geri dedi önemli değil demişti Bakalım kendi doktorum ne diyecek
Demet_yldz Sudenuryasa iki hafta önde olması normal birde her doktorun dedği çıkmıyor hiç kendinizi üzmeyin stres daha cok etkiliyor insanı bu anlarınızın tadını çıkarın ☺️
fatmaanuurr22 Sudenuryasa kendi doktorunuzla görüşmeniz en iyisi bence canım hem bazen ultrason sonuçları yanıltıcı olabiliyor bu arada en son kontrole gittiğinizde bebeğiniz kaç kiloydu şekeriniz varmı maşallah önde gidiyor
Sudenuryasa fatmaanuurr22 en son bir ay önce 980 gramdı ve suyuda bir tık fazlaydı bugün gittiğimde her ikisi de artış göstermiş bir ayda
selinmeltem43 İleri olsa ayrı geri olsa ayrı dert gerçekten ne zormuş ben de 31 haftayım ama ölçümler hep geride çıkıyor çok korkuyorum
Selim_Alparslan Sudenuryasa 30.haftada detaylı ultrason yapıyorlar mı ilk defa duydum. Bence sorun değil benimde ilk gebeligimde oglum 2 3 hafta öndeydi doğuma kadar haftasını eşitledi bence korkmayın. Bu haftada neye göre Normal doğuma engel cikiyor anlamadim?
miniminibebek Selim_Alparslan ben 20 de gittim 24 te bi daha gel dedi 28 de tekrar çağırdı 32 de tekrar gideceğim 😂oğlumun bi şeyi yok eşim gitme diyor ben içim rahat etsin diye gidiyorum
Sudenuryasa Selim_Alparslan inşallah içimi ferah tutmaya çalışıyorum diğer türlü stres daha kötü sonuçlara neden olur allah korusun perinatoloji bölümü bu arada detaylı ultrason dediğim yanlış olmasın
Esay5060 Sudenuryasa ya bakiyorum herkesin bebeği önde gidiyo benim bebeğim neden geri sorun bende mi acaba 😀
Sudenuryasa Esay5060 kişiden kişiye farklılık gösteriyor demekki sağlıkla kucağına al inşallah canım 🤲🏻
Selim_Alparslan miniminibebek canım zaten 4 haftada bir gitmişsin normal yani benimde 4 haftada bir çağırıyor 23 haftalik olacağız. Ayrıca 32 den sonra 2 haftada 1 e düşüyor bu sürec. Yani eşinize bakmayın siz lütfen 😵💫
Selim_Alparslan miniminibebek Bir sey olup olmaması mi gerekiyor kontrol için eşiniz tuhaf cidden. Zaten bir şey olmasın veya olduysa önlem alalım diye kontrol yapılır 🙄
Gunay_Rzayevaaa miniminibebek kocanizi dinlemeyin gidmeniz gerekiyor son haftalar da dikkatli olmmada fayda var.
miniminibebek Selim_Alparslan yok kendi Dr uma değil perinatoloji ye gidiyorum 😂extra olarak detaylı bakıyor 🤷♀️
tugcexx12 Sudenuryasa benim de bebeğim ilk haftadan beri 2 hafta önde gidiyor bana da iri olduğu için sezeryan olacaksın muhtemelen dedi zaten suyum da fazla o da erken doğuma yol açabiliyormuş normal doğuma engel teşkil edebilir yani
Sudenuryasa tugcexx12 evet zaten tek sorun normal olamayacağı inşallah eşitler son haftalarında kendini sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım