benim bat 24 ü şu an silik bir çizgi çıkıyor. Erken gebelik testi falan yapmak istemiyorum şu an 2 aydır negatif görmek biraz üzüyor çünkü beni. Ama benim aklımı karıştıran şey oldu geçen hafta 2. çizgi silik bile çıkmıyordu ovulasyonda ama şimdi silik bi şekilde belirgin oluyor.
neyse yinede umutlanmayalım bekleyelim günümüzü