Mavideniz26 merhabalar, çalıştıkları yere göre çalışma süreleri değişiyor doğu bölgelerinde 3-4 sene, batı bölgelerinde en az 5-6 sene kalabiliyorlar. Benim eşim de 1 gün nöbet 1 gün istirahat 2 gün mesai şeklinde çalışıyor karakolda herhangi bir ihtiyaç olursa 5’ten sonra çağırıyorlar ama bu nadir oluyor sanırım sizin dediğiniz dış görevi olan sınırda çalışanlar için geçerli bu daha çok tskda oluyor ama iç işlerine bağlı jandarmalarda da olabilir konumu karakolu rütbesine göre her şey değişiyor