mavi123_ hayırlı olsun canım bende küçük bı ilçede oturuyorum sabah 10 _12 arası verdiğim kan tahlili ile gidiyor akşam 8,9 gibi e nabiza düşüyor
Ama ben barkodun resmini çekiyordum ile ait labaratuvar sonucu arattiriyordum Google ordan barkod noyu girip 3,4 gibi ogreniyordum