Kızlar 28.haftamdayım kaç gündür çok şiddetli kaburgam ve belim ağrıyor birde adet olucam gibi ağrı oluyor hemen geçiyor diyorum bu ağrı böyleyse doğum nasıldır normalde erken doğum riskim vs de yok ama tedirgin oldum ağırlaşmaya başladığım içinde olabilir dedim kendi kendime bebek büyüdükçe baskı mı yapıyor anlamadım bu durumu yaşayan varmı neden olur