ReyHalVe21 Babybebi Benim ilk oğlumun ismi Ömer ikincisi; -Ali Asaf üçüncüsü karnımdaki; -Yusuf Eymen koyacağız Rabbim izin verirse 🤗🥰🌸
Rbdrmx MadameTussauds gerçekten mi nasıl oluyorlar egemen isminde genelde şımarık oluyo diyorlar yaaa
ErsBegAs Babybebi Aslan Pars 🥰 Aslan bizde Galatasaray’dan geliyor ama güçlü adam anlamı var. Pars ise cesur, kuvvetli ve asil bir karakteri ifade ediyor 🥰❤️
Smyye1B Babybebi İlk oğlum Ömer Berâ ikinci oğluma Özgür yada Tuna istiyorum eşim Mehmet yada Selahattin istiyor.
MadameTussauds Rbdrmx Oglum 5 yasinda suan ve duruldi tabiki biraz kücükken biraz yoruyordu ama suan iyi cok sükür yavrum ama ilk defa Yigit Egemen koyan gördüm 🥰