Adetime 7 gün var . Beyaz süt gibi akıntım normalde adete 2 gün kala başlardı. Ama bu ay hiç kesilmedi. Koku kaşıntı yok.bide parça şeklinde beyaz da geldi bugün. surekli adet olacakmisim hissi var ağrısı var hafif. Daha 7 gün olmasına rağmen bir kaç gün önce de aynıydı.test yapsam erken ama . Yaptıran varmı bu kadar erkenden. Sabah da göğsüm sizliyodu süt veriyomus gibi.