Merhaba kızlar
38+3 günlük oldum bugün randevum vardı nstte 5 dkbir düzenli sancım çıktı ama ben hissetmiyorum doktor çatı muanesi yaptı hiç acımadı hissetmedim bile sadece çatala çıkınca biraz kötü oldum sakın korkmayın kendinizi sıkmayın inanın sinek ısırığı bile daha fazla acıtmıştı ☺️☺️