Nilayy95 yok ya neden eleştirilsin herkesin tercihi kendine kimseyi ilgilendirmez rahat olun ☺️ ben de insülin kullanıyorum 16 doz yapıyorum sabah akşam yeterli geliyor mu bilemedim o sebeple sordum. Siz hangi ildesiniz ben de tayin sebebi ile farklı bir ildeyim Hatay döneri yazısını görünce bir ümit belki memleketteki gibi yiyoruz işte 😅 ama hamilelikten hiç ağzıma sürmedim çok korktum az kaldı sürem bakalım dayanabilecek miyim yoksa sizin gibi insülinle deneyecek miyim 😂😂