Kızlar evlendiğimden beri bu 4. Yapışım poğaçayı çok severim yemeyi de yapmayı da . Ama yeme konusunda da başarılıyım galiba yoğurma konusunda değil 😂 gerçekten artık bu son yapışım çok sıkıldım bunaldım . Nefis yemek tariflerinde ki gibi yapıyorum ne eksik ne fazla ama poğaçamı çıkarıyorum taş gibi içi de hamur gibi geçen annemlerdeydim annem iki dk da hamurunu yaptı fırına attı çıkarttı böyle bir lezzet yok . Ben geceden hamurunu yoğurdum sabah hemen atayım kahvaltıyla yerim diye ama yok olmuyor neye dikkat etmem lazım fikir verin Allah aşkına 1 tepsi poğaçam israf oldu