AyEr 2 ki için gitmiştim dr bizde ikili yok 4 lü yapıyoruz demişti diye hatırlıyorum ama acaba yanlış mı hatırlıyorum. şimdi 4 lü zamanımız geldi özellerde biraz pahalı geldi bana . Az önce aradım da bilgisiz biri çıktı yapmıyorlar diye biliyorum falan dedi ama emin olamadım 🙊