Leylak34 ilk oğlum 2 aralıkta doğdu bana göre en kolay bebe kış bebesi 🫣 bulunduğun yerin kışıda önemli bu konuda ben -30 derece bir şehirde doğum yaptım ona rağmen aşırı sıcağa alıştırmadım bebemi doğalgazı körüklemedim mesela. Lcw doğal bebek serisi markası vardı oradan uzun kollu çıtçıtlılat patikli kalın enli beli olan altlardan almıştım. İçine uzun kollu zıbın üstüne yine uzun kollu altına ayaklı içlik yine üzerinede patikli alt giydirirdim incede bi penye yelek tamam. Öyle kalın yünlü battaniyeler almadım bi kalın penyesi bide ham keten pamuk battaniyesi vardı. H&mden su. Peluş ayaklı tulum almıştım aşıda falan onu giydiriyordum.