Kızlar aslında sormak istediğim soru şu😀
Şimdi ben 2022 ve 2023 te 2 gebelik geçirdim ilki düştü çok sıkıntılıydı kanamam vs çoktu. 2. Hamileliğimde de düşük riski erken doğum riski vs neyse şükür oğlum 36+6 da doğdu🥹 şimdi ama oğlum bana aşırı düşkün hiç kimseye yanaşmıyor bende diyorum ki sene sonunda bi tane daha yapsak ama işte acaba yine aynı sorun olur mu gebelikte mesela normal doğumda parça vs çıkıyor ya rahim , bebek daha rahat eder mi? Bana tecrübeli anneler yazabilir mi