Kızlar ben de vajinidmus var ve çatı muayenesi yapılırken inanılmaz ağrım oldu ve hep kendimi geri çektim doğum korkusu başladı 36 haftalığım doktorum sezaryen doğum yanlısı değil ben doktora rahatsızlığımı söyleyip korkularımı anlattığımda doğumun imkansız değil olur ama zor olur dedi böyle vajinismus olup normal doğuran var mı aranızda ?