Yzc_asli Kızlar doğumuma yaklaşık 5 hafta kaldı çevremdekiler 1-2 hafta kala göğüs ucu kremi sürmeye başla dediler yara olmaması için. Doğru olur mu bunu yapmak
melo26 Yzc_asli özellikle ucu biyğkse veya çeperi genişse başla camım daha hızlı kurumaya meğilli oluyor. Hindistan cevizi yaşıda kullanabilirsin
ezgisanlikose Yzc_asli Doktorum Lansinoh kremi önermişti 36. haftadan sonra gümüş kapak da kullanabilirsin beraberinde demişti. Düzenli kullanmadım ama aklıma geldikçe hala sürüyorum. 38+5 im