Sedooo Merhabalar,hamilelikte 16. Haftaya giriyorum.Burnumda ara ara kanamalar oluyor sebebi ne olabilir acaba ?Çok su gibi değil ama yine de bazen kıvamlı bir kan.Doktoruma da gidince danisacagim ama bilen biri varsa cevaplarsa sevinirim .
Aydnkynk Sedooo ilk gebeliğimde doğurana kadar kanadı hem de öyle böyle değil her yer kan olurdu normalmiş bende yaşayınca öğrendim 😂
Gsrn @Sedooo hormonlardan dolayı oluyor canım bendede olmuştu belli bi haftadan sonra geçiyor ama sen yinede doktoruna da danış
Noluyoya Merhaba o haftalarda benimde oldu hamilelikte kan hacmimiz çok artıyormuş burun damarlarımızda genişliyormuş o yüzden oluyor korkmayın geçecek vücut alışınca