Cansuuuuuuuuuuuu çocuk biraz önden gidiyor olabilir. Zaten sezeryan istiyormuşsun doğumda sıkıntıda olmaz. Keza normal doğumda da çok sıkıntı olmuyormuş. Eğer anne baba uzun ve iri ise genetik olarak onlara benziyor çocuk çok normal. Bizim kız 32. Haftada 2500 grdi şuan 34 üm bakalım bize ne dicek doktor. Ama bana da çocuk biraz iri dedi. Ama sizde uzun ve heybetli olduğunuz için normal dedi. Çocuk sağlıklıysa hiç sorun etme. Stres yapma her bebeğin kendine özgü kilosu ve boyu vardır kiloları düşünüp az mı çok mu acaba diye üzülmeyin bence 😊