13 Şubatta 34 haftalık bebeğimi gelişimi normalken ani bir şekilde kalp durması sonucu kaybettim . Aslınsa doktorum pıhtılaşma sorunundan şüphelenmemişti ,pıhtılaşma olsa dooplerden anlaşılır bebeğe giden kan akışı yavaşlar demişti. Gebelik şekerim vardı şekerden olma ihtimali daha yüksek demişti (ama kontrol altındaydı ve düzenli ölçüm yapıyordum) halada tam bir sebep bilmiyoruz otopsi sonucumuz henüz çıkmadı ama benim trombofili panelimde 3 gen heterozigot çıktı bu yapmış olabilir mi sizce?