Merhaba tecrübeli anneler. Ekim-kasımda doğacak bebeğim için alışveriş yapmak istiyorum. Birkaçtane tulum hediye geldi mesela çıtçıtlı. Ama bunlar kışın nasıl giydirilecek?çıtçıtlardan hava alır. Yani bi anlatıverin nolur? İçine dışına vs ne giydireceğiz? Neler alalım kaç tane alalım vb😇😇